Wednesday, March 5, 2008

Menjelang 1st AGM AAF

Assalamualaikum semua WARGA ASRAMA…

Apa khabar semua? Doa kami kawan-kawan semua sentiasa sihat sejahtera. Mesyuarat Agong (AGM) kita yang pertama hampir menjelang tiba. Kepada kawan-kawan yang masih belum beri jawapan, silalah berbuat demikian kerana kami telah melanjutkan tempoh hingga 13 Mac 2008. Untuk pengetahuan kawan-kawan semua Y Bhg Tan Sri Dr. Mohd Yusof Noor, Pengerusi FELDA telah bersetuju untuk merasmikan majlis kita nanti, begitu juga turut hadir ialah dif-dif kehormat yang lain.

Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk bersama Abang Zahran, Ibu Siti Aishah, Ustazah Zainah tak lupa juga Abang Faiz kita yang dikasihi kerana beliau juga turut hadir selaku Penaung Persatuan Alumni kita. Marilah kita bersama-sama sekali lagi berkumpul, bertanya khabar dan berkenalan dengan bekas pelajar dari Asrama Semai Bakti FELDA Kuala Lumpur, Kelana Jaya, Kuantan dan Johor Bahru dan mengeratkan tali silaturrahim di antara satu sama lain. Kepada yang masih belum menjadi ahli silalah berbuat demikian kerana anda semua layak untuk bersama menghadiri mesyurat agong tersebut seterusnya memilih calon-calon pilihan anda untuk penggal seterusnya.

Kawan-kawan semua digalakkan berada seawal mungkin di Dewan Merak Kayangan kerana kaunter pendaftaran dibuka seawal 8.00 pagi, 23 Mac 2008. Seelok-eloknya datanglah pada hari Sabtu supaya kawan-kawan semua tidak tergopoh-gapah untuk bersama menghadiri mesyurat nanti. Untuk memudahkan perjalanan serta perancangan kawan-kawan untuk hadir pada AGM Persatuan Alumni Asrama Felda pada 23 March nanti, bersama ini kami sertakan senarai tempat-tempat penginapan yang selesa dan berpatutan yang telah disusun oleh adik Lenny kita wakil daripada Asrama Kuantan. Booking serta pembayaran harus dibuat oleh tuan/puan sendiri.

JUMPA ANDA SEMUA DI DEWAN MERAK KAYANGAN 23 MAC 2008 !!!!!!!! Wasallam.....

Zakaria
PROTEM

No comments :

Post a Comment